Ooooh!

image30
CXS senaste album som jag så
innerligt vill ha råd med!!!



Idag har gränser suddats ut,
jag har varit helt frånvarande och undrat
varför jag aldrig helt kommer tillbaka till...
det där som var. Men det var också skönt med
en förändring. Nu vill jag ha flera och antagligen
är jag mer närvarande imorgon. Det är väldigt viktig
dag...på lördag är det cinemascape live och söndag heelt friii!
äntligen.
Skulle behöva till Ikea men fårse om jag orkar.
Nu blir det CXS ett tag till sedan tillbaka till en buss.
Åkte buss imorse, sedan pendeltåg, därefter t-bana,
sedan bil och snart buss för sedan vidare med pendeln
och därefter buss tur&retur. Hehe! heja, vad duktig jag
är på att vara precis överallt på en och samma dag.
Men ska bli kul och komma över till Hannah, gillar vara
över hos henne. Det är någon känsla där som jag aldrig
upplever annars. Går inte sätta ord på det. Precis som när
man ska förklara för folk känslan över att köa till en signering,
se en livespelning eller vara på festival, en del fattar verkligen inte!
Tosss blir det ikväll också :) ska bli mysigt. Så länge han fattar
att jag inte orkar inte just nu så mycket kläng och häng idag...
är så sjukt trött på att allt ska handla om mig på något sätt att jag
hellre är ensam och bara fixar allt på egen hand. Men å andra sidan
kan jag ändra mig då jag väl ser honom + att vilja ha närhet, så därför
åker jag iväg! Nä...ska inte sitta hära och dega nått mera. Solen är
tokvarm i detta rum. Får mig att tänka på att idag har jag fått
årets första sol"bränna" ( som ingen annnan mer än mig ser ).

bye bye!

Kommentera här: