Inflyttningsfest


Headbang smakade på min cider o var väldigt förtjust i den. Stackars mitt "barn"!

Igår var det fest i den lilla lyan som blivit min och Martins hem. Först kom Katja och Teo över. Superglada att se oss o fyllda med alkohol och diverse diskutioner. Av dem fick Martin en ölkagge och jag fick ljusstakar me lavendelljus *cute*. Tiden gick ganska så snabbt och mitt huvud blev mer och mer roligt ^^ efter en stund kom Hannah <3 och hennes vän Jessica. Tyvärr drog de alldels för tidigt ansåg jag. Men är man kär så som Hannah är så tycker jag att man får gå. Hon var iallafall go och tog sig ända hit ut och gav mig och Martin ett sett om hur man kan blanda sina egna drinkar ^^ funny. Nu ska jag bara lära mig hur man kan använda den också. Kvällen slog vidare och in kom Perry och slutligen Freddan och Patrik ( håret alla klappade ) och det blev en hejdundras humor, glädje, mera dricka och musik. Eftersom vi inte blev så många dök även Teos kusin upp....utan strumpor! :O facinerande tycker jag. Att han inte fryser och jag kom och tänka på min tid som barfota ^^ kort och gott blev det en fest att minnas och med mycket kärlek från Katja. Den tjejen är galen och det är därför jag inte någonsin kan tänka mig bryta kontakten med henne. Ett sånt fint hjärta hon bär på, en sådan fin tjej har jag inte mod nog att svika, hon är toppen!

                
Kan jag få pussa dig Katja?           PUSSS!

Kort och gott blev festen igår lyckad. Jag skriver mer sen och laddar upp fler bilder på bilddagboken.se alias starsallover. Nu behöver jag vila. Är fan ångerdödstrött blandat med humörsväningar jag inte orkar placera.  Hej då på er alla!

Kommentera här: