Tjo!

Idag skiner solen, det riktigt stack till i ögonen då jag gick ut. Jag har legat sjuk i snart en vecka, så att komma ut var riktigt härligt! Och så var det så skönt och känna att kroppen är med, även om den är relativt långsam av sig. Ikväll tar jag och min kärlek tåget till gbg! För första gången i mitt liv ska jag till den staden. Kommer bli väldigt spännande. Och för första gången i mitt liv så vågar jag åka med någon jag "bara" hängt med i två månder. Men det känns så fint i kroppen att vara med honom så mig spelar det ingen roll! <3 Hostan sitter i och magpirr finns det gott om och jag är glad som äntligen har skaffat mig en blogg. Fast jag förstår inte helt hur allting funkar ännu...hmm. Varför kan saker och ting inte vara så mycket enklare för ? Det är som när man går till Arbetsförmedlingen och hemsidan är uppbyggd med underrubrik efter underubrik att man tillslut är helt lost. Why? Idag hämtade jag ut mina Timo biljetter :D det ska bli så kul och se honom live igen .Jobbigt nog kommer det vara en småbarnskonsert ( alltså gott om många ungdomar under 18 år )! Det blir och ta me mig astmamedecinen så jag inte faller ihop totalt. Nu längtar jag efter min kärlek, att få tillbaka mitt smaksinne och kunna bli frisk. Dags för mig att göra något utav den här dagen! Jag vet dock inte vad än. Det är mycket jag vill göra men har ingen ork till. Eller så är det är mycket jag kan göra men har ingen inspration till det. Just typiskt!

PS: Jag längtar ut till landet också. Till doften skog, fjärilar och landsväg. DS.

Kommentera här: