att skiljas åt & rangordnas


http://www.djurensratt.se/

Det här måste jag bara gå på! Jag struntar fullständigt i hälsan nu på lördag. Ja, min hälsa blir bättre då jag får sova tillräckligt mycket som jag behöver. Men det är fan sjukt att vi har lagen kvar ATT VEM SOM HELST FÅR HA SEX MED DJUR VARSOMHELST. Hallå?! det är helt sjukt. Det behöver uppmärksammas. Därför ska jag ut och demostrera ( hur man nu fan stavar det ordet. ) Eftersom så det ser ut nu är helt sjukt. Att djuren jämt ska behöva lida för de inte får utlopp för att styra sig själva utan blit oftast styrd av människan. Hur vore det själv och bli ifråntagen direkt från din mamma vid födseln och sedan efter 35 dagar få dö i en trångbodd bur? Välkommen till en kycklings värld. Eller jämt bli tvingad till att kalva för att producera mjölk. O vad händer sedan med kalven? Den får inte bo med sin mamma och åker nästan direkt till slakt. Jag tycker det är så konstigt att en av de dummaste arterna på jorden ska få styra och ställa upp allting. Det vill säga, vi människor.

Jag håller med Emil Jensens text :
http://pitbullqueen.blogg.se/2008/march/vad-som-egentligen-skiljer-manniskor-fran-andra-dj.html

Att vi alla är lika mycket djur och att vi alla bär på ett ansvar att respektera varandra. Det är inte svårare än så.


bild hämtad från djurensratt.se

Kommentera här: