4 minnen idag


Den här bilden gillar jag. Jag hade fullkomligt gått vilse i livet och mådde inget vidare. Men jag hade kärleken att luta mig mot och en ny stad att fly till. Så det var nog det som gjorde mig så självsäker på den här bilden. Men det är inte bara självsäkerheten jag tycker om utan också att min tatuering ser så bra ut på bilden =)


5 dagar med min älskling! Det fina är att vi båda ser ut så än idag, då vi pussas, sen har vi bytt hårfärg och stil sen dess...men kärleken är minst lika pirrig. Det bästa är att åka ifrån varandra en tid och sedan mötas på nytt. Bara några timmar kan ibland räcka...det håller borta vardagsknabb och väcker därför-älskar-jag-honom-känslor på nytt =) Åh, jag gillar den är bilden, vi blir så fina ihopa!


Cinemascape! ett himla bra band som jag vill önska stort lycka till tävlingen, bli joker i melodifestivalen! de går ut med att melodifestivalen inte är helt deras kanal men det gör inget , för de är absolut bland det bästa som tävlar, enligt mig. Nu lyssnade jag bara genom ett hundratal låtar på svtplay vissligen...Bilden är från då de uppträdde i uppsala för ett bra tag sen! Uj vad jag minns den kvällen. Då första snön föll, då jag mötte Dominiq hastigt som sa att han skulle gifta sig samt då spelningen. Som min kamera tyvärr inte ville föreviga så himlans bra...den gillar inte rökmaskiner ^^ men då är det bra att minnet i behåll =) så ring in å rösta nu! http://svt.se/webbjokern

Såhär gör du: rösta på Cinemascapes bidrag I WON'T COME HOME TONIGHT: Skriv enbart vår tresiffriga tävlingskod 069 i ett sms, och skicka detta till telefonnumret 72 470.  Du kan rösta så många gånger du vill, och varje sms kostar enbart ca 3.60 kr. Observera att det tresiffriga numret ska skrivas i en följd utan mellanslag och utan parenteser. Numret ska skrivas med siffror, inte bokstäver.



o sist, men inte minst, en fin bild från i sommras! denna togs på gotlandsfärjan. Som jag ibland längtar tillbaka till den resan. Det var liksom inte bara musik, kärlek till vännen utan det hände något då. Jag blev roligare och livet blev enklare...trots att det både regnade och stormade. Konstigt värre...kanske var det för det var min och Martins första, egna , semesteresa helt utan några andra?! Nu kommer hösten, snart kommer vintern och jag är glad att jag har en praktik att gå till om dagarna. För det finns inget mer att göra lediga vardagar...går man ut är det iskallt, sitter man hemma så börjar jag bara på en massa projekt eller ältar eller så blir att så trist att jag somnar :P Så den här vintern ska jag helt enkelt fokusera på tid och rum. På nuet och på slutprojeket. Jag ska försöka fira jul, även om jag inte känner så mycket för den, så finns det folk i min omgivning som gör det. Å så ska jag se till att få ett himlans roligt nyår! det här året måste något hända...innan det avslutas.

Men nu är klockan 01:00 och morgondagn är lång! bl.a. för jag ska städa eftersom nästa helg kommer Martins lillebror (18 år) från gbg och hem till oss! med sin flicka och då ska det minsann vara fiiint =) så hejsvejs med er.

1 Sébastien:

skriven

Tack för reklamen här, det var rart av dig, Lea!

2 Johan:

skriven

Hej Lea, kul med reklamen, tack tack!

Och kul att se den gamla bilden:-)

Kommentera här: