P3Guld so far...



P3 guld 2010 har precis börjat ta sina första steg, med en fantastisk inledning av teddybears och Timos egna version av "Feel no darkness..." och jag grät nästan av lycka, tänkte först "Hur kommer det bli att se galan ensam för första gången i ens liv" Alldels underbart. Jag hör vartenda ord, jag ser varenda bild, jag gråter nästan och det bästa av allt! jag kan höja volymen så pass mycket jag vill. Ett kärt återseende var att se musikhjälpenmänniskorna och Christer Lundberg. Varje ord han säger hör jag något extra med alltid ett leende och ett förstånd utöver det vanliga - den människan har något med rösten. Timo, en stor eloge med alla din energi och hur du imiterar och springer runt och hur storartat allting är md dig (enligt mig.). Jag verkligen känner stort för Timo och han har vuxit i mina ögon sedan länge och jag blir så glad nu när han börjar bli (?) folkkär, jag har alltid trott att han är stor i Göteborg (eftersom han är från den staden) Men den tanken kanske bara vuxit i min fantasi. Framträdanden ikväll? Fantastisk. Vare sig jag känner igen artisten (Miss Li) eller inte (Johansson någonting) så blir allt lite extra magiskt på P3 guldgala scenen. 


Bild på Timo Räisänen från Oh no it´s...Foto: Lea Pålsson

Kommentera här: