Lycka


Snart kommer Melody Clubs nya album. Jag hoppas på skivsignering. Men innan dess kan man se de live i Melodifestivalen och rösta som bara den. Det ser jag också framemot. Nu på lördag och jag glädjs åt deras framgångar. Jag minns dag 1 och hur det blivit nu. Bandet känner till mig. Jag har köpt, av ren slump, sångarens gamla soffa. Min utbildningsledare Malin har gått i samma klass som Kristofer. Som jag älskar när livet blir så där nära något man beundrat så länge. Jag kallar det för ödet och tror på det starkt. Det var ödet som visade mig Melody Club och som jag tagit mig framåt, uppåt och hållt mig kvar allt för bandet funnits.

Jag är också glad för jag får stå på scen 8 mars Självaste kvinnodagen. Poetryslam Södermalm BaraVi Bar. Sicken nostalgi och så pepp jag är.

Så får man heller inte missa albumet som The Sounds kommer ge, "Something To Die For" heter den, tror den släpps i mars. Men jag kanske har fel för mig...det får ödet allt utvisa ;)

Ja, det är mycket lycka nu i luften och jag hoppas på en fin morgondag. Det är dessa nätter som jag lever lite extra men det är dagarna som visar resultatet. Så skönhetssömnen får inte vänta.

Tack mig själv för jag sparat så många blogginlägg med MC ända sedan 2007, har en del att läsa fast det känns lite som Jons egna blogg då han skrivit som mest hittentills :P

Natti mina vänner och läsare!


 

Kommentera här: