Vad hände?




Jo Melody Club kom på plats nummer 7 av totalt 8 bidrag. Jag hade hoppats på andra chansen men när jag såg röstningen på melloforumet...då insåg jag att mellopubliken tänker annorlunda. Men så är The Hunter en låt som behöver mogna innan man tycker den är riktig härlig. Å denna gång hade MC bara en chans att övertyga oss alla och det gick tydligen inte hem. Men jag kommer fortsätta tycka om de, få folk att lyssna på de och allmänt samla på de flesta artiklarna jag kommer över samt då gå på så många spelningar jag bara kan.



Fansupport till en av medlemmarna i MC.
Den bästa raden är nog "The incredible energy! The inventive scene! The too-cool-for-words jackets!) which would lead into massive voting for your song. And now let me put The Hunter on reply while I wait for the fashion police to hunt down that horrible creature in yellow."

Ja, Linda Bentzing borde ut med huvudet före kan man tycka! ;)

Trevligt nog fick jag support från mina vänner. Att både rösta och sedan tröstesms och hälsningar på facebook. Det är alltid lika omtänksamt att de vet att jag inte bara är ledsen utan att jag också är besviken. Samhället har inte tänkt som mig tidigare i livet så jag är dock rätt så van vid motgångar. Men så får man också vända blad och inte helt tänka på sig själv och sitt MCintresse. Alla är inte lika och tur är det! =)



Oväntat kom Nicke Borg direkt till finalen! Ojoj. Det gjorde mig iaf glad.

Jag ser framemot ett nytt MCalbum detta år med en påföljande turné =) och så hoppas jag på skivsigneringar!

Så jag säger bara

när någon säger/skriver Lycka Till

så svara aldrig Tack 

för de för med sig otur

Det har stämt in på så många sammanhang jag varit med om. Ikväll så sa jag till MC lycka till och fick svaret tack och vad hände? Ja, det förde med sig otur! Nu kanske ni anser att vidskeplighet har inget med saken att göra men då vill jag bara svara er att för mig har det en betydelse.

MC kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.

Nu blir det lyssna på deras musik resten av kvällen/natten för imorgon ta nya tag.



 

Kommentera här: