1 & 2 juni Huddinge Festival

Jag har nu i snart tre dagar försökt återberätta men jag kan inte. Huddinge Festival var så mycket för mig att det blir svårt, för första gången på mycket länge, att kunna berätta det som hände där. Under fredagen såg jag Crashdiet live och så fort jag klev in i Björkängshallen så kände jag mig så hemma. Att det är där jag glänser, blir lycklig och trivs så sjukt bra. Jag kände varje steg jag tog av ett stort mod, jag log från själen och jag skratta från hjärtgropen av lycka.

Så ikväll så återberättar jag av mina status uppdateringar som är liveskrivna mitt i livets lyckorus och så bilder såklart från jag såg Crashdiet, Europe, Takida och Bob Hund. Jag uppdaterar ifall jag kommer på något mer. Men jag grät då jag såg Takida och deras låtar de berörde mig ändå in! Europe var också ett kärt återseende och jag hade fler minnen till de än jag trott och när jag fick se Crashdiet kunde jag inte längre hålla mig, det var så totalt underbart och bara för någon timme släppa hela verkligheten och uppleva som allt stått stilla och var 2007 på nytt. Peter och jag snacka efteråt och han sa "Vad kul att se dig. Klart jag minns dig. Det betyder mycket att se samma fans år efter år" och sedan hängde jag med de andra killarna i bandet med. Mest Simon jag missa eftersom han var mer pepp på att tala med andra ^^ och vad stolt han såg ut dessutom! :)

Såhär kan en statusuppdatering sumera en hel helg

Dag 1 och 1 Juni Morgon: Wieee! Idag börjar äventyret
Runt sju och framåt på kvällen och olika uppdateringar till facebook om hur jag trivs:
Så! Kramat crashdiet, missa Simon, han gav mej en puss då han såg det, några min innan d går live ikväll, woe!
Kramat, snackat "klart vi minns dig lea" sa London, Sweet blev mest generad och Cruze kunde bara inte ta in att han var d bästa efter Dave! Hihi


Jag och det helt underbara bandet Crashdiet

En del undrar om allt e bra, andra främlingar ger sig av och tackar för d lärt känna en del av mej, själv sitter jag på en ishockeyrink, hälften publik och hälften passerande, och Europe live på scen, själv är jag hel. Så genomlycklig utan veta varför! Haha 02:04 Hemma! Ont överallt och så jävla lycklig! Imorgon ska jag dit igen! Wiee, men hur ska mina fötter bära mig ens?! Huh, men jag räds inte för utmaningar! HiHi


Bob Hund lirar live och fansen är som hysteriska

Dag 2 och 2 Juni bob hund live å en timme kvar, jag e på plats, mer stämning igår, men allt kan hända! Nu tralla la la lilla molntuss :D minnen! Ih / Ja! Som slutsamman av dessa två dagar 6 år första gången jag såg Europe live, 16 år då jag såg Crashdiet live första gången, 26 år då jag såg Takida live första gången, det är magiskt! ♥ 01:30 STIFTELSEN! Bandet jag bara måste googla fram ikväll och lyssna på ^^ hur var Takida?! Okej, jag grät, ögonkontakt, jag skrek, har värk precis överallt, fick ett linne för 50 :- istället för 200 kr och jag skiter i vad andra säger! Takida är fan inte bara ett radioband likt andra, de är från norr med musiken/hjärtat/på rätt ställe! och därför mer värda än att älskas! Ja, de är så sjukt djävla mycket!



" I'm ridin high like an aero plane!" Låten Give into me blev succé med denna pose :)


Takida är klockrena på scen!



 

Kommentera här: