Idag är jag kär!


Jag och min kärlek på gotland i somras =)

Den här helgen har gjort mig kär och mer insiktsfull om livet. Mycket har hänt samtidigt som jag haft tid att stanna upp. Bara begrunda och se det jag har och det jag önskar att jag hade. O summan av kardemumman är jag väldigt nöjd o belåten med livet nu. Klart jag skulle vilja ha lite mer av allt. Men jag är tacksam över att kunna se, äta och skratta varje dag. Bob lärde mig att tacka mina knän, en gång i tiden och jag undrade så klart varför, han svarade att utan dem skulle jag inte kunna böja på benen, kunna gå och jag skulle se väldigt roligt ut ifall jag satte mig på en stol med benen rätt ut ständigt. Sen den dagen har jag sett livet i olika perspektiv.


Filmen STORM Verkligen sevärd =)


Idag och igår så var det klädbytardag på Lava (i kulturhuset i sthlm) och det var fantastiskt. Martins och min vän Patrik tipsade oss om den dagen. Så det blev att byta kläder med sthlms invånare samtidigt som jag o Martin fick chansen att träffa Patrik. Mycket trevligt. Igår så kom Martins bror med flickvän till sthlm och det blev trevligt det med, god middag, gott sällskap och filmtittande. Bl.a filmen Storm. Den filmen har jag länge begrundat och äntligen förstått Det är viktigt att komma ihåg vem du är. Är budskapet enligt mig. Det är en film som jag tror många ser med olika ögon och dess vinklar.





Jag fann många nya kläder på Lava men det bästa fyndet var ett par skor. Åh, de är så fina och sköna. Nu ska jag ändra skosnörerna till lila sidenband bara =) på tisdag blir det se Cinemascape live och på torsdag blir det minifestival på Debaser Slussen där bl.a. Friska Viljor kommer att spela :D Ikväll blir det mera film och imorn blir det vecka nr. 2 på  min praktik. Åh, underbart kul =) tidningen Ridå.

Hörs
1 Johan:

skriven

Vilken fin pussbild överst!:-)

Kommentera här: