Melodifest!

Anna Bergendahls blogg
JA! Anna Bergendahl gick vidare och det är jag så himla glad för! =) Melodifestivalen har verkligen gått upp och ned med sina bidrag i år och det är inte klokt vad tidningarnas krönikörer vill sänka melodiskeppet till botten, men jag kan inte sluta bry mig och helt enkelt gilla koncepetet. Ja, musiken idag är varken schlager eller en kategori, men snälla, så har det varit i tio år nu - så välkomna festivalen med stort hjärta eller strunta att ens nämna den. Jag gillar den. Jag gillar Erik och Anna och jag röstar på dem...febrilt! Heja, någon av er ska iväg till Norge och fira ESC. =)



Men det jag gillar allra mest med årets alla deltävlingar är Timo i eftersnacket, det är en stor idol till mig och jag tycker att han bara blir bättre och bättre på att underhålla. Här kommer några bilder från kvällens sändning:



Så en stor eloge till kvällens deltävling, som var en av dem bästa, och stort lycka till Anna - jag hejar på dig!

Kommentera här: