The sounds debaser

Jag har inte insett än att jag har sett d live. D tog mej fyra timmar av väntan o fyra hundra femtio från plånboken.
För tio och åtta år sedan var jag förälskad i Maja. Var gång jag var på väg så skaka jag, grät lr svimma. Så en hel konsert har jag sett åren 09,10 och nu 12. Det bästa ikväll då hon posa mot min kamera o då jag fick, en kram, en puss, höll henne så inte ramla och helt plötsligt var jag i hennes uringning. Woe! Tidigare hade jag svimmat av tanken idag doftar mina kläder Maja.
Jag åker hem nu, en tshirt till samlingen och flera the sounds minnen jag knappt kan förstå har hänt. Jag älskar musiken o beundrar musikerna, att d fortfarande orkar. Jag sjöng me i varje låt o förundrades att jag kunde vart enda ord. Cirkeln är sluten och jag är överlycklig.
Åh, fick så många fina bilder på bandet & på Maja Mums!

Kommentera här: