Loreen gjorde det!

Det tar ett tag att ta in att Sverige är ESC vinnare. Loreen var klar från början då hon vann att få kvala in för att vara med i det stora slaget. Men även om så hoppet är det sista som lämnar en så fanns det ibland ett litet tvivel hos mig, kommer hon/kommer vi klara det här?! Och OJ vilken kärlek och kraft hon utstråla igår, hon satte numret perfekt.

bild hämtad från expressen.se


Idag syns hon på löpet, igår såg jag alla i t-banan fira med flaggor om sig, skrik sjuna euphorijaaaaa! och Jag gjorde detsamma, det blev en total folkfest där andra valde dansa i fontänen till att krama främlingar och mötas i ett enda stort eufori!


Här kommer låten igen




och det går inget annat än älska denna sång som för personligen varit en stark stöttepelare då livet tog sig en radikal vändning och jag behövde musik för att ta mig upp igen och då blev det denna, Den styra hon utstrålar är helt unikt! den är från själen, hjärtat och hur många snöflingor hon råkat svälja så sätter hon låten, helt perfekt in i minsta detalj! Stor elgoe går till hennes dansare också! Hela numret är så perfekt.
ESC + SVERGIE = SANT
tänk! vi gjorde det, vi verkligen gjorde det! euphorijaaaaa!


Kommentera här: