Hektiskt

                                Under BatNight hade jag bl.a. fladdermus halsband och ring....
 
En hel vecka ute på landet och så tillbaka till Sthlm. Denna helg gick alldeles för fort! Men å andra sidan fick jag mycket gjort, så det betyder, och vad har varit bäst? Se alla människor! Vänner som mer, idoler som mer och de där man väl känner igen men glömt namnet på. I fredags gick jag på BatNight på KBG och där var både livemusik, gott om människor och ett trevligt bemötande redan i garderoben. Men efter lite mer än två timmar var både A och jag trötta och vi kände att hemlängtan (längtan efter varit ifrån varandra en hel vecka) var större än vara kvar. Klockan var närmare ett på natten, det var svalt i luften då vi lämna KBG och ett toppenfint BatNight! De återkommer på Nalen i Januari och jag ska allt se till att vara där.
 
                                               Ibland blir perspektiven fel men vänskapen rätt...
 
På lördagen blev det ett spontant beslut att åka över till A´s vänner i Hjorthagen och bli bjuden på en vegitarisk middag som var så god! Åh, fina människor, god mat och en massa konstig dricka och en klocka som ställdes tillbaka en timme, allt under en och samma kväll! Himla fint blev det. För sedan nå denna söndag och nu sitter jag och ser på bilder, myser med mina djur jag varit ifrån så  himla länge! och lyssnar på musik. Ska snart bänka mig framför den nya säsongen "Så mycket Bättre" och se hur det kan bli. Finaste Maja från The Sounds är med! Woe. Appråpå idoler så snubbla jag förbi HDLC (Henric de la Cour) i lördags och utrbrister! "Kolla Henric!" och A svarar "En drink?" Haha, inte lätt alla gånger och höra rätt i krogmiljö. 
 
                                                           Va?! Står min idol bakom mig??
 
                                                                  Nu bara till söndagmys!
 


Kommentera här: