Popaganda vs Parkteatern

 
För tredje året i rad och konceptet är givet! Popaganda kör ett Pre Party på Djurgården tillsammans med Parkteatern. Vilket innebär att all mat & dryck tar man med sig själv och njuter på en picknickfilt. Tillsammans med gratis livemusik och härliga vänner. Jag älskar det! ett helt unikt koncept som jag kommer stötta för varje sommar. Min vän upplevde festivalen för första gången och han var så facinerad. Blev nostalgisk över hur de gamla punk och progg scenerna var under sjuttio talet och hur han sedan dess inte kommit sig för för så mycket festivalliv. Förens nu och fick känna ungdomens vingslag till att uppleva en helt ny scen och dess musik.
 
Till att umgås med veteranerna som bara log över ännu ett år i parken. Till mig själv. Som satt där förra året med en vän och lova mig själv att nästa år får de gärna blir flera! och vi vart mig och tio vänner. Och det var så himla fint. Hur jag ramla in på efterfesten på Debaser Slussen får lov och bli osagt, för ingen förstod, och inte jag heller! =) Här ser ni bilden på mig. Samma koncept som tidigare år, bara lite förändringar...Som jag saknar mitt längre hår! hoppas de kommer tillbaka Popaganda 2014 ;) och området och en bild från efterfesten, killen i hatt som sjöng gudomligt, men bandnamnet som ja tappat bort helt ...
 
 
 
 
 

 
 
 

Kommentera här: