Lycka




Efter tiden i Göteborg insåg jag att Johanna är mer betydelsefull än tidigare. Idag satte hon mig som "syster" på fejsbook och det kan låta banalt men för mig personligen blev jag nästan gråtfärdig. Jag är glad att ha yttligare en i mitt liv som ser värdet att mig i sitt liv. Det betyder så mycket mer än en relation på feejsbook. Nu ikväll kommer vännerna över, det ska förhoppningsvis bli kul och jag ser framemot kvällen eftersom i december går jag i ide likt en björn. Ska äntligen operera fast tanden jag länge saknat och med det innebär det ett lungt liv, utan alkohol, stress, upptåg och ständig blödning och smärta. Tio dagar tar  det värsta sen får man se hur läkningen blir. Allt kommer nog vara klart till mars sa min tandläkare...lagom till min 25 årsdag. Då ska jag gå in i en ny smärta och tatuera mig, har jag tänkt, för tanden är ett måste och inget jag vill. Men konsekvenserna att göra tanden senare i livet är det inte värt. Så ikväll är den betydelsefull kväll med vänner, musik och ett och annat glas vin.

Johanna! <3


1 Johanna:

skriven

Tack kära storasyster!

Jag kommer sakna dig så mycket! Jag är så glad att du finns i mitt liv. Hjälper mig att förstå mig själv lite mer och varför jag är som jag är. Du betyder jätte mycket för mig, du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Vi måste ses snart, även om jag alltid finns där är det inte samma sak som att se dig.



Kramar i mängder!



love

Kommentera här: