Storformat Lycka

Igår fanns inget större än Loreens framträdande på Skansen! Så snyggt hon gjorde om låten, den behövde fräschas upp minsann ^^ men man får då inte missa hennes låt förra året som i mitt sinne slog genom stort men som de flesta bara störde sig på hennes kläder, så fel, äntligen har folket fattat storheten i hennes röst och enkelheten i hennes sätt att vara på scen.

My Heart Is Refusing Me är låten som får mig att bara leva helt fulländat idag =)

 

och jag ska försöka förstå mig på den här orken jag fått och energin till att inte kunna sitta still, äta eller sova ordentligt utan ständigt vara igång om inte dansa så sjunga om inte skriva så skrika om inte städa så rensa. Jag tror jag allt behöver mig en till promenad idag och sedan kunna ta bussen en sista gång denna månad till en plats kantad av en storhet jag inte kan förmå mig att jag tagit till men som jag nu lättare har accepterat för att sedan imorgon åka hem med tunga steg men också se framemot en tid av egna äventyr, livekonserter och vänner som valt att stanna kvar och komma över och fika, det är kärlek i luften denna sommar minsann!

 


 

Kommentera här: