Studskittlande glad

 
Den här veckan har varit fartfylld! Social varenda dag i en mängd olika sammanhang, vilket jag bara så trivs med! Även om de tar på krafterna och energierna har egentligen velat vila någon av veckans alla dagar. Men mitt älskade Söder väntar inte och i tisdags hittade jag äntligen ett fransband att köpa till min lampskärm! Riktigt nöjd. Måtta lite fel å liten glipa kom till, men är de homemade så är det! Sedan fynda jag ett midjeband med prickig rosett och så fick jag en fix idé att måla om min gamla trista vita byrå, med svart/vitt/rutigt mönster på kortsidorna av den, de blev inte korrekt, det blev lite kladdigt, men fan vad imponerad jag var över min insats å mitt lilla lilla tålamod!
 
Första bilden ni ser är P3 GULD 2013 som visas imorgon 19 Januari kl 21:00 i Svt. Som jag längtar! laddat upp program om vilka som är nominerade, lyssnat hela förra året och har mina favoriter och icke, och så kan jag inte låta bli att gilla deras fina logga, Åh! Så de blir jag, två vänner, en bit chokla och en massa P3 Guld imorgonkväll.
 

Sedan så idag! Hände äntligen de jag bestämde mig för i Augusti förra året. Jag har börjat på ming tatuering! Här ovan ser ni skissen. Den är så mycket finare i verkligheten med skuggor, färg, skarpa konturer och små vackra linjer. Eller som att Alvin är svart! Vilket han är i verkligheten, här ser han mest ut som ett nakenmarsvin tycker jag :P Att göra kontuerer på salladsbladen satte sina spår. Och detta var sittning ett a lá 3 timmar. Sedan kommer de bli en till för färgläggning! Aldrig blir man klar med salladen Hihi Kim Engström på studion Speakeasy Parlour Tattoo ska ha en eloge för sin kreativa ådra, sprudlande skratt och shyssta kommenterar som "Så tar vi mördarnålen, de blir de sista för idag" Kändes ju tryggt! Haha, men det sluta väl, även om de var bland den värsta tatuerings smärtan jag upplevt och då har jag ändå tolv andra tatueringar sedan tidigare ... Oj Oj Kroppen förvånar en ibland minsann.
 
Nu är det dags för mig att runda av denna kväll. Många händelser denna vecka, många fina nya minnen och stora tankar om framtiden. Jag går runt i cirklar, jag trivs i falsk trygghet och jag kommer inget vart med mina dåliga mönster, de ska de bli ordning på! Mera måla, mera social och ökad medvetenhet, sedan så lär jag vara på banan igen, så länge jag ger det tid, helt enkelt.
 
GodNatt (01:30)

Kommentera här: